
24 mei 2026
Annemiek Haneveld gestart als programmamanager bij WE-IT
Per 1 juni is Annemiek Haneveld gestart als programmamanager bij WE-IT. In deze rol richt zij zich op de verdere uitvoering van projecten, de samenwerking met partners in de regio en het vergroten van de impact van WE-IT.
Annemiek is geen onbekende binnen het netwerk. Naast haar nieuwe functie is zij programmamanager van de MKB Digiwerkplaats, waar zij werkt aan het verbinden van ondernemers, onderwijs en digitaliseringsvraagstukken in de regio Haaglanden. Met haar ervaring op het gebied van regionale samenwerking en digitalisering brengt zij waardevolle kennis en een sterk netwerk mee naar WE-IT.
De rol werd de afgelopen periode tijdelijk waargenomen door Jan Jeronimus na het vertrek van Remco Engels. Met de komst van Annemiek draagt Jan deze werkzaamheden over en richt hij zich weer volledig op zijn rol als ITVZH-coördinator.
Wij wensen Annemiek veel succes en plezier in haar nieuwe rol binnen WE-IT.
Sinds maart is ook Winnie Chang gestart binnen het team, ter tijdelijke vervanging van Annabel Trimp tijdens haar zwangerschapsverlof. Dankzij deze versterking blijven de dagelijkse werkzaamheden, projecten en partnercontacten binnen WE-IT doorgaan.